FLYTTA?

Ja, det skulle jag hemskt gärna vilja göra nu. Helst hemifrån. Tänk att få inreda sitt eget place och ha allting precis som du själv vill ha det? Låter ju riktigt skönt i mina öron. Men men, det får nog vänta iallafall ett litet tag till. Men däremot är det ju inte omöjligt att vi flyttar härifrån till en annan lägenhet i stan då vi inte trivs så bra här längre. Ända sedan jag flyttade till Mjölby så har jag velat flytta till andra sidan stan, och det hoppas jag ju självklart fortfarande på. :)
Vi har bott på sissodär 4 olika ställen här i mjölby, 2 av 4 ställen har varit riktigt bra och det är där vi bor nu (förutom att det är lite stökigt här m.m, men annars bra även om vi är trötta på det här stället) och när vi bodde mitt i stan. :)


Fotograf: Jag Modell: Martina

Gammal bild med en ny redigering på Martina, blir lite mycket bilder på henne nu. Behöver modeller faktiskt. Var inte blyga för att kontakta mig om ni är intresserade! :)

Kommentarer
liiiiinnn

bara höra av dej om modellgrejen, de vetu xD

2010-03-16 | 19:34:49
URL/Bloggadress: http://helloblondy.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback