I LOVE MY BOYFRIEND

Oh yes, it is the true!<3



Och äntligen fick ju tvspelsweb in min efterlängtade studioblixt jag skulle fått i julklapp. I onsdags var jag och mamma och hämtade den.
Igår blev då första gången jag fick chansen att prova den. Victor fick vara med och hjälpa till att stå modell och bygga ihop bouncern (som det kommer en artikel om hur man gör så småning om).

Det var roligt faktiskt, fick prova mina nya paraplyn också, silver, guld och silver/guld. Blir nog dock lite bättre resultat när jag lärt mig dem lite bättre, (även dem lär det komma artiklar på).

Så det enda jag vill ha för att förbättra min studio just nu är en ny bakgrund och nytt golv därinne, det är nämligen jättetrasigt. Vilket är väldigt tråkigt. Men vi ska lägga in sådant där "låtsasgräs" ni vet som man kan ha på balkonger, altaner och sådär, en grön matta typ. :)

Vad vill ni förresten se mer av i min blogg? Kom gärna med tips vad jag kan förbättra!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback