ÄNTLIGEN!

Ja, min mobil har som många av er redan vet krånglat ett bra tag. I princip sedan jag köpte den förra året. Den stänger av sig titt som tätt och numera har den börjat seriöst suga batteri, för man ska väl inte behöva ladda en mobil så gott som varje dag? Nae jag tycker iallafall inte det. :(
Men vi pratade med elgiganten i vintras och då sa de åt oss att uppgradera programvaran och det gjorde vi, hjälpte det? Nej.
Men nu är den inne på service och det kommer att ta upp till 10 dagar. Så nu får vi se hur det blir med den.


En bild från när jag hängde med mamma till hennes ridning häromdagen! :)

Och i skolan börjar det faktiskt lugna ner sig nu. Ett nationellt prov kvar och det är i matte B den 18 maj. Men imorgon är det också ett matteprov, ett vanligt. Jag längtar så fruktansvärt mycket tills alla prov är över. Ska bli så skönt att få ta det lite lugnt och ha sommarlov! Bara 4 veckor kvar nu. Inte mycket alls.

På onsdag åker jag till Köping, nice! Stannar där tills lördag eller söndag. Kan bli lite dålig bloggning då tyvärr, men jag ska göra mitt bästa!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback