FULLT UPP!

Ja, rubriken säger ju det mesta. Har det ganska fullt upp i skolan nu. Den här veckan blir ganska tuff också, sedan lugnar det ner sig. Så himla skönt att man börjar se ett slut i alla kurser nu!

Måste också passa på att gratulera världens bästa kille som fyllde hela 20 år i onsdags! <3

Och det här vad var han fick av mig! Han fick nämligen deon till den här i julas så nu fick han även parfymen!

 

Kändes lite roligt att gå fram till kassan på båten med tre parfymer när bara en utav dem var till mig (köpte den andra parfymen andra dagen). Men den här parfymen luktar sjukt gott må jag säga! ;D

Och på tal om parfymer, fick vi som uppgift i expon att designa en egen förpackning. Jag valde då en parfymförpackning. Och såhär fick den se ut.

 


Och anledningen till att den är sne är att den scannades in snett. Men jag blev rätt nöjd faktiskt! ;D

Dock måste jag återgå till skolarbete nu, en svenskuppsats ska vara inlämnad imorgon och jag är nästan klar!


Kommentarer
Rora

Följa varandra på bloglovin'? :)

2010-05-04 | 16:42:06
URL/Bloggadress: http://rora.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback