HEMMA!

Nu är jag hemma från Köping igen. Landade i Mjölby strax efter 18 igårkväll. Tråkigt att vara hemma faktiskt, hade gärna stannat ett tag till. Men det var fruktansvärt skönt att få träffa min Victor igen!<3

Det jag gjort i Köping är inte särskilt mycket egentligen. Kollat på film, hängt med Sofia ut till stallet, pratat, gått en sväng på stan och bara tagit det lugnt.
Vi hyrde bland annat filmen Orphan som var riktigt bra. Det är en skräckthriller om jag inte minns fel. Och ja den var riktigt bra som sagt, även om man satt och blev lite arg imellanåt men den var bra för det, haha svårt att förklara.

 


Här är trailern till den, jag rekommenderar den verkligen, särskilt om ni gillar skräckisar. ;)

Skönt var det att komma till Köping också, lite miljöombyte sådär och prata lite med släkten som jag inte träffat sen i julas så det var verkligen på tiden nu. Och som jag nämnt tidigare vart det ett par fotoshoots! ;D
Så det kommer lite nya bilder inom kort.

Kommentarer
mmautildah

ÅÅÅH , den verkar va skit bra! :D MÅSTE se xD

2010-05-18 | 13:54:29
URL/Bloggadress: http://mmautildah.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback