It's going slow...


Utrustning: Canon eos 450d + Tamron 70-300mm f/4-5.6 Di
s 1/80 f/6.3 iso 400

Just nu sitter jag och pluggar till ett prov som vi har imorgon om andra världskriget. Lite smått krångligt det där kriget faktiskt. Hoppas jag klarar det!

Imorgon är det torsdag igen och efter det kommer fredag, tiden går faktiskt fortare än vad man tror. Snart sommarlov ju, välbehövligt må jag säga. Men nu är det väl bara att härda ut de sista dagarna i skolan. Sedan går jag i 3an! :)

Men jaja, nu ska jag bege mig tillbaka mot böckerna. Ha det bra alla därute!

Kommentarer
J O H A N N A

Vilken söt bild!

2010-05-28 | 23:35:37
URL/Bloggadress: http://junttiisradioactive.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback