KÖPING!

Glömde nämna att jag fått en lånemobil av elgiganten, en gammal samsung -.- ! Inte kul alls, helt oduglig. Hoppas de är snabba med min telefon.

Snart kommer mormor hit och då drar vi mot Köping! Tror jag stannar tills lördag, så kan bli lite ont om bloggande då. Men det tar jag igen! :)
Förhoppningsvis kommer Sofia och jag ha en och annan photoshoot så här får ni lite favoriter i repris så länge! :D




Fotograf: Jag Modell: Sofia

Måste också tillägga att det är lite sorgligt att Andra Avenyn har kört sitt sista avsnitt för alltid nu! Ingenting att se på onsdagkvällarna längre ju. Den enda bra svenska serien som fanns enligt mig. Så klart de slutar producera de program man tycker om. Trist, men jag är ändå ganska nöjd med slutet. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback