MMS!

Fick ett mycket roligt mms förut. Haha!



Det är ju nämligen Sofia med sitt lilla plakat (kommer inte på vad den där heter en up eller nått va?). Bildmontaget har jag gjort där. Bilden med himmel som bakgrund och hästar där på. Jag har tagit himmelbilden men ingen annan då jag inte hann upp till Köping innan det här skulle vara klart. Men ändå skitkul att den kom med där eftersom det är ju jag som redigerat och klippt ihop bilderna. För när jag åkte till Köping för ett par veckor sedan sa de att de inte skulle ta den utan bara använda de tre bilderna som är på sidan. Men tydligen så tryckte de upp den där iallafall. Haha tycker jag är skitkul!
Däremot fick jag använda mig av mina egna bilder i deras bildspel de har, bara på hästar dock. Haha men alltid kul att synas lite ju!

Lite reklam skadar ju aldrig eller hur?
Så om det är någon från Västmanland eller i närheten och är på mässan så säg gärna till. Alltid kul och höra att någon sett den. :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback