"Musiken börjar där orden upphör."



Canon eos 450d + Tamron 70-300mm f/4-5.6 Di
s 1/500 f/4.5 iso 400

Har lite planer att ändra om på mitt rum, som det ser ut just nu är det väldigt stökigt. Har för mycket plickplock som ligger över allt. Har ingen stans att göra av det. Men förhoppningsvis ska vi snart städa nere i mitt förråd (ja, vi har två stycken och det ena består av i princip bara min saker xD) och då kanske en del slängs och då kan man även rensa ur här uppe och ta ner lite och sådär. Även byta ut en byrå jag har mot något slags skåp som är lite högre och kan därmed få plats med lite mer saker. Hoppas verkligen vi fixar det, är så trött på den här röran.

Kommentarer
Patrik

sv; haft en bra helg? =)

2010-05-23 | 22:43:24
URL/Bloggadress: http://jagputte.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback