"En vacker kvinna är fort klädd."


Fotograf: Jag
Styling: Jag
Modeller: Martina
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6
s 1/100 f/14 iso 100

Ganska hög bländare men så blev bilden skapligt skarp också, använde studioblixtarna till denna bara. Inte min externa lilla blixt.

Känns att man är van att få sova lite mer än vad jag gjort inatt. Det är nog det sämsta med lov, att ställa om sig till skolan och gå upp tidigt igen. Eller hur?
Nu ska jag nog lägga mig vid tvn och se en film eller något, behöver vila lite känner jag.

Update;
Denna bild är en av dem jag kommer använda i mitt godisprojekt jag håller på med!

Kommentarer
Martina

vilka.. "buskiga" ögonbryn ja hade xD

2010-11-08 | 21:02:03
Madde

Jätte härlig bild. Gillar färgerna, ljuset och skärpan:)

2010-11-09 | 08:37:41
URL/Bloggadress: http://amatorfotografen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback