3 ÅR!

Gammal bild på Victor och mig, kanske dags att ta lite nya snart? :)


Jo idag är det faktiskt som så att vi firar hela 3 år min älskling och jag. Myspys, men vi ska fira det mer i helgen och jag har köpt en liten fin present åt honom. Hoppas han blir glad! Ska bli spännande att se vad jag får också! ;D


Skulle vilja resa bort lite ifrån kylan som kom liiiite för tidigt iår! (Nej Elina jag är absolut inte avundsjuk på dig som just nu säkert har typ 25++++++ på Cypern!)
Men samtidigt, vem skulle inte resa iväg lite till något varmt skönt ställe om man kunde det? Hade pengar och tid? Jag skulle iallafall inte tacka nej! Skulle nog stanna där tills vintern var över, haha! :)


Kommentarer
elina

haha malin! ändra 2:an till en 3:a så blir det bättre och mer stämmande xD

2010-11-02 | 08:45:35

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback