"Att ta medicin är inte roligt, men att ha roligt är en bra medicin."


Fotograf: Jag
Styling: Linn
Modeller: Mikaela
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/5.6 iso 200

Hjälpte Mathilda från stylist med hennes projektarbete, hon gör något liknande: "Konsten att sminka sig själv". Så jag har fotograferat medan hon tvättade bort smink, sminkade om sig, blev fotograferad, tvättade bort sminkade om på nytt flera gånger! Och hon har galet mycket smink, tyvärr kom jag på i efterhand att jag borde tagit en bild på typ allt, som hon hade med sig iallafall. Önskar att jag hade så mycket, haha!

Kommentarer
FOTOGRAF JENNY VENNBERG

GRATTIS !



Du är en av tio finalister i min fototävling !

Priset är ett valfritt filter !

Börja samla röster :)



Mvh

Jenny Vennberg

2010-10-29 | 16:38:06
URL/Bloggadress: http://www.jpic.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback