"En vän är en person som kommer när andra försvinner."


Fotograf: Jag
Styling: Linn
Modeller: Mikaela & Alexandra
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/5.6 iso 100


Fotograf: Jag
Styling: Linn
Modeller: Mikaela & Alexandra
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/5.6 iso 100

Har haft fullt upp hela veckan och har därför blivit knapert med bloggningen!


Just nu sitter jag här och grejjar lite med projektarbetet, redigerar bilder på Mika och Alex och ska snart göra mig iordning. Idag fyller min bästa vän Martina Rylander 18år så ikväll ska vi fira henne! Det ska bli skojj! Får se om kameran följer med eller ej. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback