"För att komma till källan måste man simma mot strömmen."


Fotograf: Jag
Styling: Linn
Modeller: Mikaela
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/5.6 iso 200


Fotograf: Jag
Styling: Linn
Modeller: Mikaela
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/5.6 iso 200

Mitt internet fungerade inte på hela dagen igår så det blev tyvärr inget bloggande på grund av det!

Bara en liten vecka kvar till höstlov, välbehövligt måste jag säga. Hade filosofiprov igår, har någon av er läst filosofi? Det är ett väldigt speciellt ämne måste jag säga, haha. Det är mycket om de stora frågorna och filosofer hittills. Med de stora frågorna menar jag, vad är meningen med livet? Vad är kärlek? osv. Men det är ändå ett ganska roligt ämne när man väl förstår vad vi pratar om! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback