"I livets lopp finns det inget målsnöre. De snören vi passerar är starten till ett nytt lopp."


Fotograf: Jag
Styling: Linn
Modeller: Mikaela & Alexandra
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6
s 1/100 f/7.1 iso 400

Var en ganska kort dag i skolan idag, sedan stack jag iväg till studion och gjorde en liten hemlis. Haha! :) Ni kommer få se så småning om!
Imorgon blir det inget jobb heller, för imorgon ska jag få naglarna fixade, nice! Hoppas det blir bra!


Och min katt är frisk nu, hon har slutat gå på sitt penicillin. För snart två veckor sedan ville hon kissa överallt och var stressad och orolig. Hon har lätt att få urinvägsinfektion, så det var ju det. Hon fick åka till veterinären och då hade hon feber stackaren, och hon blev lite arg och jamade till på veterinären när han stack in penicillinsprutan, men hon var väldigt duktig! Men nu är hon frisk och ingenting tyder på någon infektion, PEPPAR PEPPAR! :)

Kommentarer
Jennie ♥

sv: :) nej du inte här heller :( men de blir kaffe och choklad ist :)

haft en bra dag?

2010-10-04 | 18:46:52
URL/Bloggadress: http://jennsiii.blogg.se/
Jennie ♥

sv: jo, dagen igår vra bra, trots att jag blev sjuk.

händer idag?

2010-10-05 | 11:27:13
URL/Bloggadress: http://jennsiii.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback