Inte så långt kvar!


Fotograf: Jag
Styling: Linn
Modeller: Mikaela
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/5.6 iso 200

Bara sissodär en månad kvar tills jag blir 18!


Men det första jag kommer göra är inte att dra ut på krogen, nej det är inte min längtan nummer 1! Det är att gå till banken och fixa nytt bankkort, kunna beställa hem saker från nätet utan att be mamma om hjälp hela tiden. Jag ska troligen också fixa ett abonnemang och en ny mobil, ta körkort (kanske inte precis när jag blir 18 men strax efter förhoppningsvis). Och så självklart massor med mer saker men det tar vi då! :)

Kommentarer
Martina

tönt ;) haha

fast jag har inte vart på krogen nån mer gång efter den 16e ^^

2010-10-27 | 19:02:52

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback