"Om du vill bli älskad, älska själv."


Fotograf: Jag
Utrustning: Canon eos 450d + 50mm f/1.8 II
s 1/50 f/2.2 iso 400

En dag som alla andra men ändå inte.

Tänkte att det kanske är roligt att se något annat än bara bilder på Mikaela och Alexandra så här får ni en bild på ett par skor som jag tagit genom skolan. Vi i foto b-kursen gjorde nämligen ett samarbete med skobutiken D.N.A i Linköping. Så det kommer finnas en del bilder på skor som vi tagit i deras skyltfönster, jätteroligt tycker jag! :)

Kommentarer
louise

sv: ja tack, du tar sjukt fina bilder! ser hur kul som helst ut att få vara modell.

Känner igen den blonda jättemycket.. vet att jag har sett henne någonstans! undra var... :)

2010-10-17 | 13:27:01
URL/Bloggadress: http://louisebback.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback