Är det bara jag eller...?

Finns det fler därute som faktiskt skrattar åt comhems reklam med Judit och Judit?


Jag skrattar iallafall åt dem, såg den här nyss på tv och ja, jag måste säga att de lyckas. Göra parodier på alla sorters olika program. Jag tycker det är en skitbra idé och de lyckas ju iallafall få mig att skratta! ;D


Däremot skrattade jag inte lika mycket igår, lyckades nämligen få in något virus i datorn. (Jag har aldrig lyckats med det då jag är försiktig) Men någon gång måste det väl hända, så nu har jag formaterat om datorn så jag har inga program just nu. Alla bilder klarade sig tack vare att jag förvarar dem på en extern hårddisk!
Men bland annat Ps ska installeras innan dator är färdig, men jag får ta lite i taget. Det lär nog ta lite tid innan datorn är helt färdig som jag vill ha den igen!


Kommentarer
Sara

Hehe skulle vilja ha lite mer hollywood fruar ;)

2010-09-20 | 18:24:52
URL/Bloggadress: http://sarabrehmer.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback