I rymden finns inga känslor

Ja som jag nämnde igår så gick Martina och jag på bio då. I rymden finns inga känslor!

 

Och jag måste säga att den var bra, riktigt bra till och med. Den passade min smak helt enkelt. Ingen kan väl undgått att sett reklamen på tv? Redan då småfnissar man lite till den eller hur? Jag kan säga att man skrattade sig igenom nästan hela filmen. Så den är lätt värd att se! Haha för mig får den 5/5! ;D


Och för er som missat reklamen eller som inte sett trailern, lägger jag in den nedan! :)


Kommentarer
Cajsa - (F O T O B L O G G)

Ja det var den. :D



Den filmen vill jag verkligen se. :D

2010-09-12 | 11:10:53
URL/Bloggadress: http://cajsaphoto.blogg.se/
Louise

haha, första gången jag såg reklamen trodde jag det var reklamför något annat, typ någon produkt, då tänkte jag vilken bra reklam för jag skrattade t.o.m , inte ofta man gör det till "vanliga" reklamer.

Måste se den där :D :P

2010-09-13 | 19:33:47
URL/Bloggadress: http://louiseeleonoras.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback