MAT?


Fotograf: Jag
Modell: Martina
Utrustning: Canon eos 450d + 50mm f/1.8 II
s 1/400 f/2.5 iso 100

Gammal bild på Martina som vi tog i februari iår! Kollade igenom lite gamla bilder och hittade då denna så jag slog till och redigerade den lite snabbt!

Nu är det som så att jag känner mig lite bättre idag, är dock fortfarande täppt i näsan, har lock i ena örat och jag hostar fortfarande en del. Jag har till och med hostat så jag har träningsvärk i magen, haha!
3 av 5 sinnen är lite ur funktion, lukten, smaken och hörseln! Det börjar bli liiiiite jobbigt, men det blir nog bättre snart. Någon som vet någon mirakelkur mot förkylning? :)

Detta gör då att jag inte blir sugen på någon mat, jag vet ju att det är gott men känner typ nada. Jag älskar ju mat (så länge det inte är skolans!) så vill jag faktiskt ha tillbaka mina sinnen!

Kommentarer
Cajsa - (F O T O B L O G G)

Finfin bild. :)

2010-09-04 | 21:02:15
URL/Bloggadress: http://cajsaphoto.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback