"Politiker är som krokodiler, stora i käften, men saknar öron."


Fotograf: Jag
Modell: Sofia & Thomas
Utrustning: Canon eos 450d + 50mm f/1.8 II + Reflexskärm silver&vit 80cm
s 1/1250 f/7.1 iso 400

Staden Köping sommaren 2010! ;D

Mitt lock i örat sitter kvar och idag var jag på vårdcentralen med det men de trodde att det fortfarande läkte så det var bara att vänta ut det för annars såg det bra ut. Fick också ta blodprov och jag har kommit fram till att jag aldrig vill ha diabetes, skulle inte orka med det tror jag. Jag tyckte det var jobbigt med ett litet stick nu och jag har inte tagit blodprov på ja, jag vet inte hur länge säkert flera år. Jag är inte så känslig för blod eller så det är bara själva grejjen, att sticka i fingret och pumpa ut blod, nej usch hoppas jag slipper göra det allt för ofta!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback