"Det bästa man kan spara till ålderdomen är sig själv."


Fotograf: Malin (jag)
Styling: Linn
Modeller: Jenny
Utrustning: Canon eos 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/100 f/8 iso 125

Åh vad fint vädret är om dagarna nu, bara det håller i sig så är jag glad!

Dock blåser det lite för mycket för att jag ska trivas perfekt, men jag tycker ändå det är skönt. Jag menar det var ju inte längesen man gick i en fet vinterjacka och hackade tänder så fort man skulle gå någonstans.

Idag träffade jag Sofie en snabbis, jag hjälpte henne lite med svenska nationella eftersom jag gjorde mitt i höstas så vet ju jag lite hur det går till. Sedan har jag varit hos Victor och ätit och gått ut med Doris, mysmys!
Imorgon skulle jag haft en fotografering, men den blev visst uppskjuten. Så imorgon ska jag ta det lugnt och ta igen lite saker jag hamnat efter i här hemma, redigering av bilder, städning osv.

Kommentarer
Stina - Hobbyfotograf

När tänker du visa hur det ser ut i din studio när du fotar? Vill VÄLDIGT gärna se, och gärna så fort som möjligt :)

Lite hur hur blixt och allting är ställt när du ska fota.



Mvh Stina Jonsson

2011-04-17 | 18:54:19
URL/Bloggadress: http://sstinajonsson.blogg.se/
LIENE

Bättre med blåst än kyla och snö:D

2011-04-17 | 20:31:43
URL/Bloggadress: http://lienes.blogg.se/
Emma

:).

Hoppas du haft en bra helg! :}

2011-04-17 | 22:06:20
URL/Bloggadress: http://emmacb.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback