"Få människor lever idag, de flesta förbereder sig för att leva i morgon."


Fotograf: Malin (jag)
Styling: Linn
Modeller: Susan
Utrustning: Canon eos 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/100 f/8 iso 125

Åh, vad jag gillar den här bilden, tycker den är grym i svartvitt!

Idag är det då, som sagt, sista dagen innan påsklovet. Nu går det fort, och det gillas och ogillas. Just nu vill jag bara få alla prov och inlämningar överstökade så att jag kan se fram emot studenten! Ihh, det är ju inte ens två månader kvar nu.

Men nu är det dags för mig att börja klä på mig och cykla till tåget, see ya!

Kommentarer
Emma

Åh, gillar bilden!

2011-04-15 | 21:31:28
URL/Bloggadress: http://emmacb.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback