GLAD GLAD GLAD!

Fotograf: Malin (jag)
Styling: Linn
Modeller: Susan
Utrustning: Canon eos 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/100 f/8 iso 125

Kan ni gissa varför jag är glad då? :D

Jo, det är nämligen såhär, att jag har fått ett jobb! För några veckor sedan sökte jag jobb på Max som håller på att byggas här i Mjölby och jag var på ett informationsmöte med Martina där man fick göra en snabbintervju. Sedan fick man skicka in sitt cv och personliga brev, och därefter blev jag kallad på intervju som jag var på för cirka 2 veckor sedan. Och idag ringer de och säger att jag fått det, visserligen är det bara en extrajobbtjänst men det är bättre än inget, ihhhh vad roligt! :D
Ska dit senare i maj och skriva på papper och sånt där, men de öppnar inte förrän i juli så jag får lite sommarlov först! ÅH VAD JAG ÄR GLAD!

Kommentarer
Emma

Grattis till extrajobbet! :}

2011-04-27 | 20:58:03
URL/Bloggadress: http://emmacb.blogg.se/
Linette

Åh grattis! :D Så gött! Får du känna på äkta stress med haha, det är en livserfarenhet. ;) Kul med precis nybyggt med. :)

2011-04-28 | 09:03:00
URL/Bloggadress: http://linette.nu

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback