I AM NUMBER FOUR


Bild: google.se

 

Igår var jag på bio, Elina och jag hade beslutsångest över vilken film vi skulle ta (börja med), haha! Det blev tillslut denna, I am number four!

Och gud vilken bra film, åh det var verkligen en film som passade mig i smaken. Vill bara se mer mer mer! Jag hoppas verkligen det kommer en uppföljare till den för slutet var lite åt det hållet. Det slutade liksom så tvärt och man fick liksom inte ett slut, så jag hoppas!
Nästa gång blir det nog Water for elephants och så ser jag fram emot nya Pirates of the caribbean!

Kommentarer
elina

tycker inte att nr 6 skulle va på framsidan där.. snarare sarah!! haha

är sugen på att se den igen!! xD

2011-04-16 | 15:00:15

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback