"Jag var mycket dyster över att jag saknade skor. Tills jag mötte en som saknade fötter."


Fotograf: Malin (jag)
Utrustning: Canon eos 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/320 f/2.8 iso 100

Åh, vad jag gillar mitt nya objektiv!

Jag är redan frälst, var precis vad jag behövde. En normalzoom med lite mer zoom och lägre bländartal än kitobjektivet. Woho vad jag är nöjd!

Nu ska jag ta mig något att äta, sedan ska jag iväg till körskolan en sväng sedan hem igen, packa och lite och sedan åka till pappa! Jenny(lillasyster) fyller ju som sagt år imorgon, så då stannar jag där övernatt. För imorgon blir det ju lite kalas, trevligt trevligt! ;D

Kommentarer
LIENE

Fin bild:)



Trevligt med kalas!

2011-04-21 | 14:14:18
URL/Bloggadress: http://lienes.blogg.se/
I AM BAAM - Göteborg Edition

Vilken UNDERBART fin bild :D

2011-04-22 | 21:38:55
URL/Bloggadress: http://iambaam.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback