"Ju mer än människa säger desto mindre kommer folk ihåg."


Fotograf: Malin (jag)
Utrustning: Canon eos 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/60 f/2.8 iso 400

Nu bjuder jag på lite naturbilder som är tagna med det nya objektivet, en liten paus från alla studiobilder! ;)

Om cirka 15-20 minuter ska jag gå mot stationen, ta tåget till Motala där pappa hämtar upp mig. Sedan ska vi åka hem dit, och då ska vi grilla fläskfilé! Mumma! Visst låter det mysigt? :)

På tal om mat smakade jag något igår som jag aldrig smakat innan, det var nämligen så att jag blev bjuden på mat på jobbet igår. Vi åkte till restuarangen Carl-Johan som ligger i Norrköping, dagens var mellan två rätter, raggmunk (tror jag det var) och filérad rödtunga fylld med räkor och vitsås. Eftersom jag tycker raggmunk är tråkig mat provade jag fisken, alltid spännande att prova något nytt, eller hur? Och det var hur gott som helst, helt suveränt gott! Så äter ni fisk borde ni prova, det rekommenderar jag!

Kommentarer
Linette

Härligt! Det lät lite halvhemligt, men oftast är det ju tillbehören som gör det. Vi blev bjudna igår på fisk också, nåt laxpaket i ugn med tomat, ost och goda kryddor. Fisk är trots allt ganska underskattat (det skulle Linette, 5 år, höra!) ;) Hoppas grillkäket var till belåtenhet!

2011-04-21 | 22:24:54
URL/Bloggadress: http://www.linette.nu/
Stina - Hobbyfotograf

Jag har funderat på ett Tamron 28-75 f/2.8 och undrar vad du tycker om objektivet, något du skulle rekomendera? :) Vad är bra resp. dåligt med de?

Kram, Stina

2011-04-22 | 10:52:19
URL/Bloggadress: http://sstinajonsson.blogg.se/
LIENE

Mysigt mysigt:D

2011-04-22 | 17:40:24
URL/Bloggadress: http://lienes.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback