"Vänskapen gör varje börda lätt."


Fotograf: Malin (jag)
Styling: Linn
Modeller: Susan & Jenny
Utrustning: Canon eos 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/100 f/8 iso 125

Provet tror jag gick ganska bra, jag borde få godkänt iallafall!

Just nu sitter jag lite här vid datorn och kikar runt lite, ska nog snart ta mig något litet att äta innan läggdags. Imorgon är det fredag, och sedan är det påsklov, åh så skönt!
Och jag har ju en liten grejj jag längtar efter som jag får nästa vecka, woho det får mig att längta ännu mer! :D

Men men, det var nog allt för mig just nu. Nu ska jag som sagt ta mig något att äta och sedan ska jag mysa med Victor resten av kvällen, sedan är det sovatime! Ha en bra kväll allesammans! :)

Kommentarer
Emma

Okej :).

Jag har haft en helt okej dag!

2011-04-14 | 21:27:38
URL/Bloggadress: http://emmacb.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback