"Det är lustigt att det med de relativt få ord som finns i språket går att säga så mycket dumheter."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Sofia
Utrustning: Canon eos 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di + Reflexskärm 7 i 1 150x100cm
s 1/400 f/2,8 iso 100

Ännu en bild på mina kära kusin Sofia från när hon var här över en dag i Juli med mormor! :)

Förlåt om jag tjatar men jag kan faktiskt inte tänka på annat än lägenheten just nu. Jag vill dit! Knappt att jag kommer ihåg hur den ser ut nu ju, har ju liksom varit där 1 gång, haha. 

Förutom drömmer mig bort om lägenheten så jobbar jag igår, idag och imorgon på tvspelsweb. Är på bättringsvägen med förkylningen nu. Skönt, för i helgen går faktiskt ett flyttlass iväg! ;D

Kommentarer
tessan

krya på dig :)

det är fint med mig.

ska du hitta på något speciellt ikväll?

2011-08-30 | 14:21:51
URL/Bloggadress: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback