Det är verkligen sant....


Jag ska verkligen flytta!

Jag adressändrade här om dagen och idag fick jag brev där jag ska bekräfa detta och det är ju helt sjukt. Som jag har väntat och väntat och äntligen så kommer jag att få flytta. Det är en obeskrivlig känsla detta! 

Idag eller imorgon kommer jag att beställa bredband dit också, shit. Är det såhär vuxenlivet ser ut?
Jag är så glad över detta att jag knappt inte kan hitta några negativa saker med det, nästan bara positivt. Men det är ju de det är, positivt, positivt och positivt. :)

Kommentarer
Linette

Välkommen till vuxenvärlden! Det goda tar det onda i hand och spritter ut i en rätt så härlig dans!

2011-08-25 | 17:01:18
URL/Bloggadress: http://linette.nu
frida angsparr skoglund

hej! jag har förstått att du har en canon g12... funderar själv på en sådan och undrar om du rekommenderar den? dina bilder är ju väldigt fina så den borde ju vara bra! :)

2011-08-28 | 11:38:44
URL/Bloggadress: http://afphoto.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback