E.L.F. Eyes Lips Face


Foto: Jag

Fick hem en ganska stor leverans från E.L.F. för ett tag sedan som ska vara till studion. (Främst till mina modell för en dag-paket.) Jag passade på att beställa när det var 50% rabatt på hela ordern. Nice! 

Det jag beställde var det som syns på bilden:

- Foundation flytande x2 (i olika nyanser)
- Schampo för borstar och penslar
- Pensel- och borsthållare
- Diverse penslar x4
- Bronzer
- Flytande eyeliner x2 (brons/guld- och silverfärg)
- Glitterkajaler x3
- Eyeliner
- Lipliner
- Läppstift x3
- Ögonlocks-primer
- Puder x2 (i olika nyanser)
- Eye transformer
- Ögonbrynspenna

Tror inte jag missat något nu men det har jag säkert. Jo just ja, jag beställde hem ett nagellack till mig själv också, grymt snyggt men det är inte med på bild eftersom det är hemma och dessa grejjer är i studion! :) 

Allt detta skulle typ gått på ca 880kr eller något sånt men jag betalade bara ca 440kr det är mycket för pengarna må jag säga. Det enda som E.L.F. är dåliga på är att återge färger, på hemsidan är det en färg på t.ex. ett läppstift men när man får hem det är det en viss skillnad. Det är ju oftast inte någon superskillnad men visst är det en annorlunda färg man får hem ibland mot vad som visas på hemsidan. Annars är de kanoners med inte allt för lång leveranstid trots att det skickas från England! ;D

Kommentarer
Linette

Jäkligt bra grejer! :D

2011-08-24 | 18:36:08
URL/Bloggadress: http://linette.nu

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback