SJUK, SJUK & SJUK


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Sofia
Utrustning: Canon eos 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di + Reflexskärm 7 i 1 150x100cm
s 1/800 f/2,8 iso 100

Här har vi en fin bild på Sofia sedan hon var här i Juli någon gång över dagen! :)

Ni kan aldrig gissa vem som agerade lite assistent och höll i reflexskärmen då? Haha. Det var nämlignen vår mormor. Så henne tog vi med ut på åkern och tog lite bilder. Det var en väldigt kort fotografering så det blev inte så många bilder men där har vi en iallafall! Skojjigt var det också! :)

Och som rubriken lyder har jag gått och blivit sjuk. Victor har varit hemma i en vecka i halsfluss men är bättre nu, dock tror jag inte (hoppas iallafall inte) att jag har det. Kunde alltså inte jobba idag som det var tänkt. Hoppas jag blir bättre snart!

Kommentarer
Tess

Verkligen en superfin bild! Gillar den skarpt! :)

2011-08-25 | 21:20:17
URL/Bloggadress: http://capturedfotoandmedia.se/blogg

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback