SPONTANFÄRGADE HÅRET


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Karin & Philip
Utrustning: Canon eos 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/1000 f/2,8 iso 320

Här har ni en helbild på det fina bröllopsparet från det första bröllopet jag hade 9 juli! :)

Och som rubriken lyder färgade jag faktiskt håret här om dagen. Det blev lite mörkare än innan, och jag gillar det! Mamma toppade till mitt hår lite och då kom vi på att det är lika bra att färga till det nu för sedan kommer vi inte hinna med det med flyttar hit och dit. Mamma ska nämligen också flytta snart, nu när jag inte kommer bo med dem längre är det onödigt med så stor lägenhet och ett extra rum som inte kommer att användas så de flyttar den 1 oktober alltså en månad efter mig och Victor. Det blir nog bra! :)

Kommentarer
Foto & livet som nybliven mor

jättevacker bild

2011-08-23 | 08:41:27
URL/Bloggadress: http://ninnzanlee.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback