"Tag inte livet alltför allvarligt. Du kommer i alla fall aldrig ifrån det levande."


Fotograf: Malin (jag)
Styling&Makeup: Linn
Modell: Linette
Utrustning: Canon eos 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di + Reflexskärm 7 i 1 150x100cm
s 1/800 f/2,8 iso 100

Här kommer andra bilden från fotograferingen med Linette! ;)

Kom precis hem från att ha levererat det andra bröllopsparets bilder. Skönt att jag snart bara kan rikta in mig på fashion igen, det är trots allt det jag gillar bäst! 

Snart smsar eller ringer nog Martina och säger att hon är påväg hit, vi ska nämligen in till Linköping en sväng och gå en liten runda på stan och käka något gott. Det blir nog trevligt! ;D

Kommentarer
Therese

Sv: okej, förstår det :D



Hoppas du får trevligt!

2011-08-20 | 23:51:28
URL/Bloggadress: http://bytheresee.webblogg.se/
elina

vi som va på stan igår också! fast vi kom väl hem lagom till halv ett och då åkte väl kanske ni.. typiskt :O

2011-08-21 | 12:28:35

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback