"They succeed, because they think they can."


Fotograf: Malin (jag)
Styling&Makeup: Linn
Modell: Linette
Utrustning: Canon eos 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di + Reflexskärm 7 i 1 150x100cm
s 1/5000 f/2,8 iso 100

Idag har jag inte haft någon feber än så länge, det är skönt!

Men halsen gör ont och huvudet bankar som sjutton. Det är inte kul att vara sjuk. Tur i oturen att jag blev det nu och inte om en vecka, för en om vecka har vi nyckeln till lägenheten, så grymt galet kul!

Det som är bra med att vara sjuk, det är att jag hinner redigera lite bilder nu. Det är skojj! :)

Kommentarer
elina

vi borde gå på stan nån dag och shoppa det sista du behöver till lägenheten :D

(för jag bestämmer att du fortfarande behöver nånting.......)

heh.

2011-08-25 | 15:50:38

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback