"Att lära känna andra är vishet. Att lära känna sig själv är den högsta vishet."



Fotograf: Malin (jag)
Modell: Mikaela
Stylist/Makeup: Linn
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/80 f/7,1 iso 100

Tjolahejsan denan nyårsförmiddag! :)

Yepp, jag sitter här med mitt kaffe. Utvilad för en gångs skull. Sov tills jag vaknade av mig själv inte något jobbigt larm som de senaste veckorna. Sov nog ungefär 10 timmar, det var skönt!

Känner mig dessutom mycket friskare idag, åh så skönt! Kan bland annat andas med näsan UTAN hjälp av nässpray, woho!

Kommentarer
Tess

Men tomten är ju en ganska så schysst kille! ;) haha Hoppas att du och snyggingen får ett underbart nyår! Kramar ifrån mig!

2011-12-31 | 12:10:19
URL/Bloggadress: http://kervefors.se/blogg
mika

aee fyfan! tycker inte om dom bilderna. ursh VA ÄCKLIGT FUL JAG ÄR :P

2011-12-31 | 12:44:12
URL/Bloggadress: http://nattstad.se/mikaela.fagerström

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback