"Den som inte kan vad han vill måste vilja det han kan."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Linette & Josefin
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/60 f/10 iso 100

Här har ni den första bilden på Josefin och Linette, snyyyggga eller hur?

Känner mig så oemotståndlig just nu! Eller, oemotståndlig är väl fel ord när jag sitter här och nyser om vartannat med en täppt näsa men oövervinnerlig är mer rätt ord! Är fruktansvärt inspirerad när jag sitter här med bilderna och redigerar för fulla muggar! Man ska ta vara på känslan när man får den! Lyssnar på bra musik också som gör det hela ännu bättre! :)

Beställde ju ett av spelen jag spelade med min kusin Mattias på julafton, Carcassone, och det kom idag! Tjoho, ska spelas imorgon på nyår! Det roliga var ju att vi måste ha en världens snällaste brevbärare! Vid 14 plingade han på dörren:

Jag öppnar dörren.
Brevbäraren: Ja, det var ju till Wallberg det här.
Jag:
Ja men tack så mycket!
Brevbäraren: Ja, jag var här förut men tänkte att jag åker förbi igen annars måste du ju vänta till halv 7 innan du kan hämta ut det.
Jag: Vad snällt!
Brevbäraren: Jag tänkte att du nog ville ha det före dess.
Jag: Ja men det ville jag haha, tack!

Sedan går han, men det var ju jättesnällt av honom att ta en extra sväng för att se om jag kommit hem, haha! xD

Kommentarer
Tess

Aha, en brevbärarflört på gång där? hahaha Krya på dig nu, och fortsätt vara oövervinnlig! ;) Kram

2011-12-30 | 19:25:59
URL/Bloggadress: http://kervefors.se/blogg
Tess

SV: Åh jag som trodde det var en snygging! ;) Attsingen då! hahaha:)

2011-12-30 | 22:15:56
URL/Bloggadress: http://kervefors.se/blogg
mika

jävlar va den bilden va bra !

2012-01-01 | 18:52:03
URL/Bloggadress: http://nattstad.se/mikaela.fagerström

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback