"I varje nytt ögonblick kan en människa ta tag i styråran i sitt liv och påverka sin framtid."

Fotograf: Malin (jag)
Assistent: Mikaela
Modell: Zarah
Stylist/Makeup: Linn
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di + Nissin Di 866
s 1/100 f/4 iso 100

Hoho, bara en dag kvar!

Japp, för idag är det den 5e december och imorgon den 6e december smäller det. Fyller ju hela 19 år! Spännande haha. I lördags åkte jag och Victor med pappa och Linda (styvmamma) och så klart Jenny (lillasyster) till Linköping och gick runt där. Victor och pappa åkte iväg på hemligt uppdrag och var borta länge... så ja jag är lite spänd på vad jag ska få har ju inte sett någonting haha. :)

Alvin och gänget hälsade dessutom på där ute på ikanohuset och Jenny tyckte det var döhäftigt att träffa Alvin. Hon blev superglad, haha kul att se!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback