"Ingen är så blygsam att han inte gärna hör beröm."


Fotograf: Malin (jag)
Assistent: Mikaela
Modell: Zarah
Stylist/Makeup: Linn
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di + Nissin Di 866
s 1/100 f/8 iso 100

Bilderna på Zarah börjar nu lida mot sitt slut men några till kommer det! ;)

Gick väl upp för lite mer än en timme sedan, skönt att få sova lite var dötrött igårkväll och somnade nästan direkt när vi lagt oss.

Idag ska jag tvätta, vi åker ju imorgon så då måste vi ha rena och fina kläder med oss ju! Sedan ska jag plocka iordning lite här hemma så vi inte kommer hem till ett kaos sen. Redigera färdigt bilderna ska jag gör också så att jag kan skicka iväg dem sedan. Det blir nog bra! :)

Kommentarer
Neha

riktigt snygg bild:D

2011-12-08 | 15:00:50
URL/Bloggadress: http://nehaexponerar.blogg.se/
Tess

Läcker bild! :)

2011-12-08 | 22:49:27
URL/Bloggadress: http://www.kervefors.se/blogg

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback