Jag ser det snöar, jag ser det snöar!

 

Haha trodde aldrig jag skulle hinna med tåget från jobbet idag men det gjorde jag. Det var till min idag fördel försenat med cirka 5 min. Hade annars fått vänta en kvart på nästa. Inte så jättemycket men ändå. ;)

Fick springa genom snöskyfallet som började förut för att hinna! Det var liksom inte de där lätta flingorna som svävar ner på marken utan det var mycket snö som vräkte ner. Mysigt nu när jag sitter på tåget men inte lika mysigt att springa i som jag nyss då gjorde. Första snön är ju ändå mysig på sitt sätt. :)

 

 

 


Kommentarer
elina - the VIP

HAHA och redan nu börjar problemen med snön precis som förra året... två cm snö typ och det blir försenat... hahaha xD

2011-12-06 | 09:34:04

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback