"Kärleken är aldrig bortkastad. Besvaras den inte flödar den åter och helar och renar hjärtat."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Susanna
Stylist/Makeup: Malin (jag)
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/60 f/2,8 iso 200

Haha ni kommer skratta och bli väldigt förvånade när jag säger detta, men jag sitter faktiskt här med en kopp kaffe och bloggar. :)


Kaffe ger blogg-inspiration? Haha i mitt fall tror jag faktiskt att det gör det. Blir extra bloggsugen när jag dricker kaffe, PLUS att det är så mysigt att sitta här och lyssna på julmusik, redigera bilder, dricka min kopp kaffe och då måste man ju bara blogga också, eller hur? ;D

Kommentarer
Paulina

sv: härligt det! :D

Jo det är jätte bra med mig, bara lite hungrig ;)

2011-12-15 | 17:55:41
URL/Bloggadress: http://alwayssmile.bloggplatsen.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback