NYÅRSAFTON


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Susanna
Stylist/Makeup: Malin (jag)
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/40 f/2,8 iso 1250


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Susanna
Stylist/Makeup: Malin (jag)
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/40 f/2,8 iso 1000

Här ser ni dessvärre lite mer brus i bildena, dock var de lite underexponerade från början så fick ljusa upp ytterligare i photoshop därav blev det ännu brusigare. Men gillar dem ändå! :)


Har precis målat naglarna (för andra gången på en vecka?!), haha. Denna gång blev det ett mörkgrått med glitter i. Fint nu på nyår. Ska till pappa ikväll, så vi ska väl snart åka dit. Ska ju ha min andra julafton då, mysigt! Äta god mat och spela spel ska vi också göra. Himla trevlans faktiskt! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback