MÅLA STUDIO



Såhär såg det ut när Victor och jag målade i nya studion för ett par veckor sedan!

Ni ser ju hur golvet såg ut, haha dock är det ett jättefint golv nu. Och så är det massor saker där. Inte så sådär tomt. Vi lyckades nämligen få över alla grejjer från gamla studion till den nya igår. 3 lass blev det, undrar hur jag fick plats med allt egentligen, jag menar den gamla var ju hälften så stor, haha!

Idag ska Victor hjälpa mig sätta upp ett par hyllor som ska vara där, sedan ska vi sätta upp bakgrunden och jag ska börja att göra en ny. Yess, jag ska göra en egen bakgrund, det ska bli roligt! :)
Självklart kommer jag visa fler bilder!

Kommentarer
FotografOliviaOlsson

Lagom avis..

2011-02-23 | 15:20:33
URL/Bloggadress: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback