E.L.F. - BESTÄLLNING!


Kunde inte hålla mig när det var rea!

1. Foundation Brush 18.30 kr
2. Nagellack
Mint Cream 12.20 kr (REA!)
3.
Eye Shadow Brush 18.30 kr
4. Nagellack
Lilac 12.20 kr (REA!)
5.
100piece Eyeshadow Palette 91.50 kr (REA!)
6. Nagellack
Desert Haze 12.20 kr (REA!)
7. Nagellack
Metal Madness 12.20 kr (REA!)

Nu har jag fyndat i två dagar, igår tog Martina och jag oss en tripp till Tranås för att kika in Circus Sale där de säljer ut kläder från Monki, Cheap Monday och Weekday med 75-90% rabatt!
Då köpte jag:

- En kofta
- Två linnen
- Två t-shirts
- En skjorta
- En väska

Allt detta gick på 160 kr, helt sjukt billigt ju! Lär ju åka dit fler gånger!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback