FÖRSTA BILDEN FRÅN IDAG


Fotograf: Jag
Styling: Linn
Modell: Alexandra
Utrustning: Canon eos 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/100 f/7.1 iso 100

Blev visst lite bilder på söta Alexandra idag också! :)

Här ser ni en första bild från dagens plåtning, det gick bra tror jag. Har inte ens hunnit kolla igenom alla bilder än. Det tog sjukt lång tid att ladda in alla, bilderna är ju så mycket större i nya kameran!
Men vad det märks att min studio är för liten nu, kommer bli så skönt att flytta till den nya snart!

Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig och se lite tv och mysa med Victor, as usual! Gonatt!

Kommentarer
josephine

sv: jag driver eget hunddagis :) gillar du hundar ? kram

2011-01-24 | 07:49:21
URL/Bloggadress: http://joseephiines.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback