REMEMBER ME

Nu var det ett litet tag sedan jag såg filmen men det är lika bra för det!


Men jag gjorde misstaget att se den ensam, Victor ville inte se den. Så jag satte på den en dag efter skolan när jag var trött och ville koppla av. Jag hade hört att den var sorgligt sedan innan till en början var den väl inte så farlig och inte när jag trodde att den var slut heller. Men när filmen verkligen var slut och eftertexterna kom satt jag bölade för mig själv, haha! Något jag skrattar åt såhär i efterhand men oj oj, filmen gjorde verkligen intryck!


En film jag verkligen rekommenderar!


Kommentarer
→ ANGELICATO ★ ÅSIKTER,MUSIK,DJÄVULSKAP ♥

Brukar rekommendera folk att se filmen bara för slutet :P Resten av filmen är bara ok, men slutet alltså, ojoj.

2011-01-10 | 21:28:20
URL/Bloggadress: http://angelicato.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback