"Vad livet vägrar oss, det skapa vi i vår konst."


Fotograf: Jag
Styling: Linn
Modeller: Mikaela
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/9 iso 200

Ännu en godiisbild! :)

Jag glömde säga att jag fyndade ännu en sak igår, nämligen en väska från lindex! Den skulle kostat 249kr men var på rea så jag köpte den för 99kr. Tjoho, man blir så glad av dessa fynda. Jag älskar att fynda! ;D
Kanske tar mig med allting till studion och fotograferar det jag fyndat den senaste tiden så att ni får se, haha kanske iallafall! Vi får se helt enkelt, beror på hur mycket tid jag har över för det.

Men nu ska jag nog bädda ner mig tillsammans med min älskling för att se tv eller film tror jag. Han ska ju upp och jobba imorgon men jag kan ju faktiskt se något. Hm, får se hur det blir! :)

Gonatt!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback