HARRY POTTER OCH DÖDSRELIKERNA - DEL TVÅ


Bild: google

Nej jag har inte sett den än men jag ska, nu är nämligen biljetter reserverade på tisdag. Mamma och jag ska gå och se den, vi har sett de flesta Potter-filmerna tillsammans och så även blir det att se slutet. Ska bli himla spännande, gillar filmerna har dock inte läst alla böcker. Har väl läst första, andra, tredje och började på fjärde? Sedan gav jag upp minns dem inte helt, men har insett att jag missat en hel del då filmerna inte kan ta med alla detaljerna från böckerna. Får nog ta upp det läsandet, vore roligt tror jag.

Ärligt talat vill jag inte att det ska ta slut, gillar storyn och nu är man ju liksom uppväxt med Harry Potter. Kommer bli sorgligt att se den sista filmen, känner jag mig själv rätt kommer säkert en tår slinka nerför kinden då jag är väldigt känslig med filmer och sånt där, haha. Hoppas den är så bra som jag tror! ;D

Kommentarer
Therese - foto och vardag

Du kommer nog inte bli besviken! den var väldigt bra :)

2011-07-31 | 21:40:49
URL/Bloggadress: http://bytheresee.webblogg.se/
Therese - foto och vardag

Sv: Det tror jag nog. Du har inte läst sista boken va? så du vet hur den slutar? :)

2011-08-01 | 17:47:16
URL/Bloggadress: http://bytheresee.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback