SMULTRON

Oredigerad och tagen med min canon g12!

Pappa har massvis med goda smultron hemma hos sig, jag var ju där förra veckan och mumsade lite, haha!

Det går framåt med min flyttrensning måste jag säga. Det är roligt! 

Men idag ska jag packa, ladda batterierna till mitt gameboy och g12an, för imorgon åker jag och Victor till Stockholm en sväng. Tjoho! :D
Det ska bli svinkul, förhoppningsvis ska vi gå på grönan på kvällen, iihh. Jättelängesen jag var där så det ska bli roligt. Och så ska vi ju gå lite på stan och sådär, åker hem på tisdagkväll igen. Så idag ska det packas inför vår lilla minitripp. Ser fram emot den så hoppas det blir kul!

Kommentarer
Dahlin ♥

Samma här :)

Hur är läget med dig idag?

2011-07-17 | 16:23:39
URL/Bloggadress: http://bydahlin.blogg.se/
Elin

Fin blogg allt bra med dej ?

2011-07-18 | 14:23:23
URL/Bloggadress: http://helinnn.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback