FÖR JAG HAR TAGIT STUDEEENTEEN, FY FAN VAD JAG ÄR BRA!







Här har ni lite bilder från min student, en av mina bästa dagar i mitt liv!
(Dessa bilder är inte redigerade. Alla bilder förutom den på mig i mitten är tagna med min gamla Casio som jag sålde till mamma, den på mig är tagen med min 7D som min ingifta morbror hade under dagen!)

De tre första bilderna är från trädgårdsföreningen, Elina och jag delade på en flaska mousserande vin. Så jävla gott var det! Cred till Victor för det valet! Jag hade nämligen valt ett vin innan vi skulle åka och handla det, men så glömde jag självklart lappen jag skrivit ner det på, så Victor och jag letade efter något gott där och då hittade han det. Något Martini Asti någonting hette det. :)

Andra bilden är på de enda grabsen på media, åh vad jag kommer sakna alla!
Tredje bilden är på klassen i trädgårdföreningen, vi fick lämna över kamerorna till närmsta människor i närheten så att de kunde ta på oss så att alla kom med, haha. 
Fjärde bilden på mig är när jag kommer direkt från utspringet och är lagom tårögd!
Och de sista två är från middagen på Platå som var helt underbar, skitgod mat, trevlig personal, allt var så himla bra. Och det här är verkligen en dag jag aldrig kommer att glömma!

Kommentarer
elina

haha älskar bilden på dig!! perfekt fångat, sådär tårögd xD

2011-06-12 | 23:07:10
Stina - Hobbyfotograf

Gillar den första bilden, dock var dom andra också otroligt fina! Härliga känslor i alla bilderna, längtar tills jag själv tar studenten!! :D



MVH Stina Jonsson

2011-06-13 | 19:48:07
URL/Bloggadress: http://sstinajonsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback